Skigan ♥

Här kommer en liten bildbomb från våra dagar ute i stugan.
Kör en liten summering med bilderna som utgångspunkt för att skapa minst förvirring och en ganska bra sammansfattning på vad vi gjort.
 
-Jag har försökt fånga vatten som "förvandlas" till dimma utan stativ - helt okej resultat men nästa gång tar jag med stativ!
-Elliott har i stort sätt bott på stranden, fångat spigg med håv, byggt en brygga för han lilla båt, åkt ut i sin gummibåt och sagt åt oss andra att gå in för han ville sitta där själv.
-Jag fyndade ett ormskinn bland stenarna som nu är hemma hos oss för att ramas in - någon som vet hur man kan lista ut om den kommer från snok eller huggorm? 
-Världens finaste barn som förgyller tillvaron vad man än gör.
-Grannarna hade tagit reda på en måsunge vars mamma inte varit där på tre dagar, den matas med inälvor, är mjukare än bomull, smakar på fingrarna och gosar ner sig i handen.
Helt otroligt söt och när den blir större får man hoppas att den klarar sig på egen hand - men det gör dem väl?
-Svanarna kom på besök två gånger och självklart dem lite bröd och bullar, nästa gång ska vi ta med lite mer mat till dem - kanske jag kan få ett bättre kort när dem fräser.
-Ett till kort på vatten som "förvandlas" till dimma - älskar dessa bilder.
Till sist har vi två kort från köksfönstret, till vänster har vi morgondimma och till höger början på en solnedgång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0