Stressig morgon

 
Dagen började med en försovning till förskolan.
Dylan vaknade 08:55 och väckte då mig, så jag fick ringa dagis innan jag väckte Elliott och kasta i han frukost och Dylan fick mat.
Det är tur vi har så nära, strax efter halv tio var vi framme.
 
I övrigt har jag inte gjort något roligare än att skriva inhandlinglista till dagens handling.
Eller, jag tycker det är hemskt roligt att skriva dessa listor och jag älskar att handla.
Så mycket mer än så har jag inte gjort.
Ska ta och måla naglarna nu innan det är dags för sängen, imorgon väntar en rolig dag.
 
Dagens mat igen.
Fajita till middag, quornbitar för oss och kyckling till Elliott.
Creme fraiche och stark sås ringlades på.
Eftersom vi åt tidig middag fick det bli varma mackor nu på kvällen.
Pesto, tomat, mozzarella och goudaost med svartpeppar på toppen.
Även det satt fint i kistan.
Nödvändigt kosttillskott följde också med hem från affären.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0