Simpelt men gott

 
 
Hade egentligen inte tänkt fota mat idag men blev så endå.
Dagens frukost blev en höjdare och det kommer jag nog äta många gånger framöver.
Istället för vanlig fiberhavregrynsgröt så tog jag havren, kanel, vaniljstång och russin, en del vatten och en del mjölk.
Längtar redan till morgondagens frukost, utan att överdriva.
Har endast en mobilbild på den ofärdiga gröten.
 
Har börjat plocka lite smått här hemma.
Det hela slutade med att jag möblerat om lite, inga möbler även om det lockade.
Tänk vad något så litet kan göra så mycket.
Annars har jag kommit igång med träningen som jag längtat efter ända sen jag blev gravid, så sjukt skönt.
Läste igenom boken jag fick i julklapp och körde första passet enligt den, kommer köra enligt planeringen i boken för att inte komma ur form och tappa inspiration.
Träning mån - lör och vila på söndag.
Jag är så glad över att jag köpte ett löpband, det går så mycket lättare att komma igång även om det skulle bli avbrott.
Jag har det mesta för att kunna göra en bra hemmaträning som är varierad, hantlar är väl det jag kan känna att det saknas men det tar jag längre fram.
 
 
 
Idag fick jag inviga mina små portionsformar till ugnen.
Har aldrig haft dem i ugnen förut utan har bara haft tillbehör i dem.
Riktigt perfekt när det ska göras mat till en person.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Visst är det konstigt hur man kan börja längta efter saker så fort man får lite "hinder" för att göra det?! Jag tror aldrig jag längtat så mycket efter träning som jag gör nu när jag är gravid och inte ens längre kan gå promenader pga foglossningen. Åååh, så jag ska träna när jag kläckt ur mig nästa unge, haha. Måste kännas härligt att vara igång igen :)

2014-01-08 @ 21:09:28
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0