Shoes

 
Sitter i skrivande stund uppkrupen i soffan med datorn i knät.
Barnet sover, bäbisen sover och jag kollar på eat, drink, love.
Ett ganska skönt program om kvinnliga egenföretagare inom mat-och bak.
Det jag däremot väntar på är cook with me, ett program där Gordon Ramsey lagar mat och jag får sån himla inspiration till mat och dessert.
 
För att hoppa tillbaka till första meningen och datorn i knät så "fönstershoppar" jag igen.
Idag är det skor som står på agendan.
Elliott är i stort behov av nya vårskor, ett par finare som han kan ha till affären/stan/birsta/hälsa på folk, gummistövlar till den kommande slasket och ett par sneakers att ha på dagis när slasket är borta.
Jag är inte i behov av skor men jag vill alltid ha nya så lite sugen blir jag också på ett par nya vårskor.
Kanske ska jag hålla tillbaka lite då en weekend i sthlm med mamma väntar om någon månad.
 
 Bild lånad från google.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0