Nollställd



Jag har nu tagit mig igenom två arbetsdagar och får nu vara mamma i 2 veckor igen. 
Dessa dagar har varit så hemskt påfrestande. 
Att vara hemma med barnen är väldigt glassigt och lätt, tycker iaf jag. 
Jag är helt slut i precis hela kroppen, fötterna värker då jag inte är van att stå upp så länge. 
Huvudvärk båda dagarna, ont i ögonen och allmänt trött. 

Det var hemskt roligt att få vara Frida och träffa en massa folk. 
Men, jag längtar inte till nästa helg som jag ska jobba, uscha. 
Det blir nog bättre med tiden men just nu känner jag att vara ekonomiskt oberoende & hemmafru inte skulle vara så illa ändå. 


Igår och idag. 



Kommentarer
Postat av: Eleni

Förstår dig precis och känner exakt likadant! Längtar ihjäl mig tills jag får vara hemma med barnen. Det värsta är bara att jag också vet att det bara är en period och att jag sedan (resten av mitt liv) inte kommer kunna vara hemma så där. Skulle också lätt fixa vardagen som ekomiskt oberoende och hemmafru, haha.

2014-01-12 @ 20:32:49
URL: http://eleni.se
Postat av: Eleni

Förstår dig precis och känner exakt likadant! Längtar ihjäl mig tills jag får vara hemma med barnen. Det värsta är bara att jag också vet att det bara är en period och att jag sedan (resten av mitt liv) inte kommer kunna vara hemma så där. Skulle också lätt fixa vardagen som ekomiskt oberoende och hemmafru, haha.

2014-01-12 @ 20:32:49
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0