En dag med shopping

 
Jag har kommit fram till att en heldag på Birsta verkligen behövs.
Dels behöver båda barnen kläder.
Elliott behöver mer i 110/116 och Dylan behöver i 74 då 68 börjar bli lite trångt på längden i vissa märken.
Min garderob ekar absolut inte tomt, däremot är det väldigt få kläder jag kan ha i dagsläget.
Vem vet hur lång tid det kommer ta innan jag platsar i kläderna så det ser bra ut och känns lite bättre, därför behöver jag lite smått och gott också.
 
Detta är ett litet urval av vad som jag vill ska flytta in hos oss alla.
Jag kommer säkert sålla bort en del och välja till något annat.
Men det är ett bra utgångsläge iaf.
Just det, dagen kommer bli utan min äkta hälft och barnen så jag får något gjort.
 
 
Ett relativt snabbt och väldigt halvdant ihopklipp bjuds det på.
Huvudsaken jag ser och förstår vad det är.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Den där jeansjackan som sitter ihop med en hoodie. Är det en barnjacka eller för vuxna? Vart himla sugen på den själv, haha. Om det är barn minns du var den finns och upp till vilken storlek? ;)

2014-01-27 @ 22:55:51
URL: http://eleni.se/
Postat av: Eleni

Åh, men se där. Kanske får ta en tur på H&M's barnavdelning för egen del då, haha!

2014-01-28 @ 14:45:05
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0