Dockhus

 
Tidigare idag när jag skulle ut och lägga Dylan möttes jag av ett trapphus fullt med prylar.
Våra grannar skulle iväg på tippen och där bland högarna såg jag ett jättefint dockhus med möbler och staket.
Frågade vad dem ville ha för huset, men det fick vi ta gratis.
Bar in det till Elliott som blev hemskt glad över att se det.
Vi möblerade om det och han gick och hämta en legogubbe som passade perfekt i storlek (duplo).
Sedan dess har han lekt mycket med huset så det känns som rätt beslut och ta vara på det.
 
 
 Så nu måste jag iväg och leta efter mer söta möbler så vi kan fylla ut rummen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni Apostolakis

Tack för tipsen! Vi äter ändå en heldel mat med mycket järn och jag vet att det ska vara bra med C-vitamin tillsammans för att ta upp så mycket som möjligt. Klarar dock inte av att dricka juice alls pga min magkatarr. Önskar blutsaft hade varit ett alternativ för mig, men jag är ju allergisk mot halva ingredienserna så det går också tyvärr bort. När jag väntade Maya kämpade jag på med järntabletter av och till hela tiden och äta så mycket som möjligt med järn, ändå sjönk mitt järnvärde för varje gång jag var till BM enda tills efter jag hade fått Maya. Ser ut att kunna bli samma lika även den här gången. Dåliga värden på en gång en bebis ligger i magen. Himla typiskt, men det är det ju ändå värt. Gäller bara att kämpa lite extra :)

2014-01-30 @ 21:29:08
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0