Besök & dan före dan.

 
 
Igår var Sofia, Jeremy, Ely och Astrid här och hälsade på.
Barnen lekte medan vi vuxna pratade, drack kaffe, fixade middag och sen käkade vi alla tillsammans innan det var dags för dem att åka hem.
Idag kom min vän Emelie och hennes son Sixten på besök så vi traskade ner i snön på stan för att äta lunch och fika på Tant Anci och fröken Sara.
Sjukt gott och hemskt trevligt.
 
Imorgon är det dags för min del, något som varit så avlägset är nu här.
Det är såklart jobb jag pratar om.
Jag har sett fram emot att jobba lite och känt att det ska bli skönt, men idag är jag nervös?
Det är nu sex månader sedan jag gick hem och fyra månader sedan Dylan kom.
Tiden har på sätt och vis rusat förbi.
 
Gruvar mig lite inför att kliva upp imorgon, gissar på att mitt morgontrötta jag lätt behöver 2h på mig.
Man kan kalla oss familjen trött, Elliott sover till runt nio, Dylan åtta-nio och jag vaknar när dem vaknar.
Nu helt plötsligt ska jag ställa larm och behöva kliva upp när min familj sover.
Bäst är nog att skynda in i duschen och där börja vakna lite till liv, tillräckligt mycket för att sedan orka göra frukost.
 
Nu är det dags att svida om till träningskläder och köra dagens pass.
Är sjukt trött och väldigt omotiverad, men bara att köra på hur trött man än är.
Önskar att det var promenad även idag men det får vänta till imorgon, då behövs det säkert mer.
 
 
Provade jobbkläderna tidigare idag och de gick iaf på.
Så nu är det bara att kolla igenom reklambladet så det sitter och resten får komma imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0