En tårta

 
 
Idag ville marängen vara hemma från dagis, vilket inte är mig emot.
Vi var iaf ut på förmiddagen när Dylan skulle sova.
Med oss hande vi en stor hink vatten, karamellfärg och två små skålar.
Vi geggade och blandade, gjorde några iskupoler och en ödla med en röd tunga.
Elliott hade hemskt roligt och även jag, brukade ofta göra djur med min bror som liten.
 
När vi kom in så ville Elliott baka, så tänkte att vi bara skulle göra en enkel sockerkaka.
Men när vi väl stod där med karamellfärgen framför oss så fick det bli en liten tårta istället.
Den är inte klar ännu så jag får visa er senare idag om vi lyckas med den.
Färgplaetten ser ni under.
 
 
 
Allt blir roligare med lite karamellfärg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0