Växt

 
Jag har hur länge som helt suktat efter lite större växt här hemma, något att ha på golvet.
Vi har några hjärtan på tråd, kaktus och någon annan växt här hemma, men inget för golvet.
Igår när vi skulle ner på affären för att köpa lite bröd så dök jag på den, en stor fin växt som skulle bli perfekt här hemma.
Den där rackarn går nästan till mina axlar och kostade ynka 149:-, ruskigt bra pris då dem vill ha det dubbla på ikea.
Fram med en back och ner med krukan.
Liten missbedömning då jag hade hoppats på att man inte skulle behöva se den bruna fula plastkrukan, men jag överlever.
Vardagsrummet fick ett litet lyft.
 
 
Slayer står som den ansvariga för att det är jord på golvet.
Det är tydligen hur kul som helst att gräva ut jord från alla växter här hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0