Vårjacka

 
Samma fråga varje vår och höst, ska jag ha en ny jacka eller ej.
Har en schysst svart från monki och en marinblå från Gina.
Den från gina har dragkedjan gått sönder på så jag använder bara knapparna (skulle behöva sy fast någon till då det är glest mellan dem).
Den svarta här under påminner mycket om den och jag har klämt på den vid två tillfällen och jag är så himla sugen att köpa.
Den andra jackan känns färgen lite sådär på och minus att den inte går att ha öppen och lite bökigare att behöva dra den över huvudet när den ska av/på.
Dock hemskt snyggt med anorak.
Skor först kanske, eller..
 
Kanske man ska vänta.
Åker ner till hufvudstaden i mars så kanske man hittar något där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0