5-års kalas

Idag sticker jag och Elliott iväg på kalas hos min fina vän och Elliotts bästa vän.
För ett tag sedan visade jag en suddig bild på vad jag hade fixat i PS till henne och här nere ser ni resultatet.
Elliott ville köpa fika i trä till henne och pengar, sen kom jag på att göra en skylt så hon kan leka kiosk hemma.
Jag ritade de saker som följde med i paketet och la till glass och festis.
Sen tidigare har hon en jordgubbstårta så det blev perfekt.
Nu återstår bara att se vad födelsedagsbarnet tycker om det hela.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad fint! :) Har tittat på tavlor som är liknande som jag var sugen på åt Maya men de kostar ju alldeles för mycket kan jag tycka. Funderade också på om man skulle prova göra något sånt själv... jag är dock väldigt dålig på att rita och framförallt på datorn, haha. Så det gjorde du bra :D

2014-12-20 @ 21:16:33
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0