New in - naglar

 
Både igår och idag är jag hemma och vabbar, Dennis är sjuk så jag får lite extra kvalitétstid med barnen.
Igår passade jag på att fota de senaste lacken som inhandlats och även lite annat relaterat.
Om tiden finns idag tänkte jag göra samma med de senaste plaggen också.
 
Nedan är ett kit med nagellackspenslar som jag snubblade över med helt perfekt tajming då jag varit på jakt efter det ett bra tag nu.
Har inte hunnit prova dem än, försöker komma på något roligt att göra men det kommer säkert sluta med att jag provar en vinklad och målar mina tippar.
Tippar som är näst intill obefintlig, på den senaste tiden har mina naglar börjat skiva sig en massa och går av inne vid "roten" så jag måste klippa av alla så det ser jämnt ut.
 
Nästa är lite dekoration, jag vet inte alls vad jag ska göra med dessa.
Jag kommer nog använda dem för att få lite struktur på naglarna, att jag sätter fast dem och målar över med nagellack så man ser konturer och utbucktningar.
Som jag skrivit tidigare är jag inte så mycket för sånt här, men jag ska nog prova på innan.
 
Sen har vi lite nagellack.
Två kromade nagellack från revlon och jag är så sjukt sugen att prova ena redan ikväll, isf får det bli Cobalt.
De andra två är från Sensinity (som jag har lite andra neonlack från), det gula är ett till neonlack med den gröna är ett vanligt hederligt med en matt yta.
Trion är ett mörkblått med halvmatt yta, ett silverglittrigt och ett svart med halvmatt yta.
I skrivande stund har jag den mörkblå på mina tippar och den är så grymt härlig i färgen, den har lite skimmer i sig och blir ännu snyggare i solen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0