Allt och inget

 
Jag har egentligen inget speciellt att berätta, ändå har så himla mycket hänt sen sist.
Precis som sist så är det hemskt mycket jobb och väldigt lite fritid.
Jag har själv valt att jobba en mycket, det tråkiga är bara att när jag väl har en ledig dag så är jag helst slut och orkar inte göra mycket vettiga saker - så som viktiga ärenden!
Mitt leg gick ut för en månad sedan och jag har ännu inte lyckats ta tag i det, jag har en handfull andra ärenden på stan som jag skulle behöva ta tag i men jag orkar inte!
Spendera tid med barnen och vila går före, även om jag ibland skulle behöva möblera om det.
 
Annars känns allt väldigt bra och lusten byggs på i takt med den här tidiga våren och sköna vädret.
Lusten att vilja gå ut och hitta på en massa saker ute ökar och idag fick jag äta mitt första mellis ute med Elliott efter dagishämtning.
 
Nu kryper det lite i denna trötta kropp, så tänkte plocka fram lite nagellack att pilla med.
Annars så har jag; köpt ny cykelhjälm, ökat på nagellacksförrådet, färgat håret, glömt att boka våran semester, ökat på inspirationsförrådet, lekt på drakborgen, blivit mer sugen att plugga, blivit mer sugen på en till bebis, återfunnit gamla kläder, köpte lite nya kläder, letat efter nya väskor, hittat en ny väska, börjat längta till maj osv.
 
Tygväskan jag känner ett smått sug efter.
Viktigast är ändå en syntetskinnsväska, men också svårast att hitta en som känns rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0