Spackel

 
 
Idag har jag sminkat mig, det väl var kanske två månader sen sist.
Helt sjukt att det kändes ovant och kladda på lite smink och när jag var klar så kändes det konstigt.
Personen jag såg i spegeln var bekant men jag är så van att se mig utan så det kändes nästan för mycket.
Någon timme senare så känns det bra, jag har vant mig vid tanken så imorgon så kommer jag nog känna mig hemskt blek istället.
Kanske en bra anledning att prova nya mascaran.
 
Nåväl, jag tänkte mest bara föreviga detta i bloggen också.
Visa att jag inte bara är bekväm här hemma, även om jag bor i mina mjukisbyxor.
Jag är i ett mellanläge där mina egna jeans inte riktigt sitter som jag vill och mammakläderna är på tok för stor.
Mina mammachinos är rätt schysst även om de bara hänger, det är den typen av byxor som är snygg lite tightare och även löst.
 
 
Nej, ett leende kom inte med.
Det här med att le är inte riktigt min grej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0