Höstpromenad & BVC

 
 
Idag är Dylan 11 dagar och det var dags för besiktning på BVC för första gången.
Fick skjuts dit då jag fick tiden ganska sent under dagen.
Kom dit i så pass god tid att jag hann ge honom lite mat innan vi fick gå in på rummet.
Fick en massa papper och det pratades lite om hur det går för oss hemma osv.
 
Det blev inga mått tagen denna gång utan det skulle vi fixa nästa besök istället.
Däremot så fick vi väga honom och det såg bra ut.
Han vägde 3606g när han föddes, sedan gick han ner till 3400g och idag så vägde han 3560g.
 
Efter besöket så blev det lite mer mat i väntrummet innan vi tog en promenad hem.
Det är första längre promenaden vi gör, och det är första promenaden helt själv.
Vi passade på att gå in på affären och handla lite och bara njuta av att vara själva.
Han somnade gott i vagnen med lite mat i magen och den friska luften, lyckades knappt väcka honom när det var dags för mat här hemma.
Så han fick sova lite till medan jag åt mat.
Var ganska trött i bäckenet och fogen när jag kom hem, men det känns inte som en överraskning.
Så länge jag inte känner av något imorgon så är det lugnt, då blir det en till promenad med hela familjen.
 
 
Mina fina killar.
Elliott är så himla snäll med sin lillebror, det värmer i hjärtat.
Han får pussar, kramar och Elliott pratar en massa med honom.
När han ska till dagis får Dylan en puss och Elliott säger "hej då Dylan" och godnattpussen är ett måste.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0