Pyssel & presenter


Jag har både älskat och hatat när Dennis jobbar eftermiddag. 
Jag får alltid sovmorgon då Dennis kliver upp med Elliott, det trixiga är att ge båda barnen egentid med mig. 
Nu tycker jag vi får ihop dagarna väldigt bra, när Dylan långsover mitt på dagen lägger jag all tid på Elliott och det uppskattas verkligen. 

Igår drog vi fram en tavla, penslar och en massa acrylfärg. 
Elliott valde ut vilka färger han ville måla med och sen bestämma vilken pensel till vilken färg då dem var olika tjock. 
Tavlan skulle gammelmormor få som ska firas på söndag. 

Idag när Dylan sov slog vi in presenterna, ena från Elliott och den andra från mig och Dennis. 
Elliott fick bestämma papper, snöre och sen tejpa. 
Ibland är det dem små sakerna som gör det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0