Paradisverkstaden

 
 
Jag har väldigt länge varit så sugen att köpa någon ljuslykta från paradisverkstaden.
De kostar en del men är så himla fina, tidlös och skulle passa in överallt här hemma.
Jag skulle vilja ha dem överallt här hemma också, men riktigt så crazy tänker jag inte gå då det är roligt med lite olika varianter och former av lyktor och värmeljushållare.
 
Var ute på en liten promenad med Dylan förut och då passade jag på att köpa hem tre stycken.
Packade upp dem på engång när vi kom hem och dem fick en plats på bordet i vardagsrummet.
Jag. Är. Så. Kär.
Längtar som en tok till ikväll när jag får tända massa ljus och även dessa.

Köpte hem lite mer vit grovsand och två doftljus från Yankee candle i doften clean cotton.
Det är en lukt jag förknippar med rent då jag alltid brukar spraya det i lägenheten efter städning.
Så himla ren och fräsch doft, lukta på den om ni har möjlighet någon gång.
Här hemma har vi:
doftpåsar
för bilen (som jag har i skåp.
spray
ljus
vaxkakor 
en elektrisk som sprider ut lukten av värme från eluttaget.
 
 
 
Ljuslyktor från Paradisverkstaden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0