Onsdag

 
 
Morgonstress!
Dylan sov hela natten, vaknade sex och åt, sedan somnade vi om igen.
Jag hade ställt larm för att komma upp i tid, men istället somnade jag om och vaknade halv nio (!!) och Elliott ska vara på dagis nio.
Insåg att jag inte skulle hinna med allt på en kvart så ringde till grannen och frågade om hon kunde ta med Elliott när hon ändå skulle dit.
Väckte Elliott, fixa frukost som han fick äta i sängen medan jag klädde på honom. 
Sen vidare på med ytterkläder, packa ryggsäcken och skicka iväg honom.
 
För övrigt har vi haft så himla skönt väder idag.
Rätt kall luft men värme från höstsolen, så det var otroligt behagligt.
När Jag och Dylan varit och hämtat Elliott på dagis stannade vi ute ett tag så han fick leka lite.
Okej, jag tyckte det var väldigt skönt med frisk luft och njöt av att få sitta i lugn och ro, det händer inte hela tiden.
Nu ska vi vänta in Dennis innan det blir middag och mer bus inne.
 
Hade inte så mycket mer på hjärtat.
Hoppas ni också fått en fin dag och lyckats få lite luft.
 
 
Elliott tyckte det var hysteriskt roligt att leka i photo booth och ännu roligare
att kolla på alla bilder vi tog.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0