Besök & New in

 
 
Igår kom min vän Linnéa på besök, det första besöket av en kompis faktiskt.
Jag har typ gått och isolerat mig känns det som, har haft lite besök och inte tagit mig för att bjuda in någon heller.
Hon skulle ha kommit tidigare men eftersom vi var förkyld då så ställde vi in, orken fanns inte riktigt från min sida.
Vi började med ett besök på Hagmans och sedan köpte hon med lunch innan vi landade innanför dörren.
Med sig hade hon ett paket, vilket jag trodde innehöll något litet men på samma gång vet jag att hon älskar att köpa bebis/barnkläder.
Det visade sig att hon hade gått lös och hade med sig en massa kläder.
 

Hon hade köpt en jättefin baseballjack, två bodys, byxor och en dreglis.
Det bästa är att vi har typ samma stil så döskallar går alltid hem, även om det gulliga från t ex newbie också faller mig i smaken.
Så tack tack åter igen, jag älskar dem!

 
 
Så har jag några vänner som vill komma och hälsa på, det är bara att ringa för jag vet inte vart jag ska börja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0