Tre ting

 
 
Att man aldrig kan vara nöjd, finns små saker att påpeka.
Nåväl, det här är iaf tre ting jag kan tänka mig, MEN..
Älskar den färgglada/mönstrade klänningen MEN gillar inte att det bara är en arm, ska ändå prova.
Toppen kan vara helt okej, ska prova.
Svarta klänningen gillar jag passformen på MEN inte all spets, ska ändå prova.
 
Hoppas hoppas att de är fin på och att jag kanske äntligen kan få något mer i min garderob.
När vi ändå är inne på kläder, jag ska ta och rensa ur garderoben ordentligt.
Kanske sälja något plagg men annars ska det skänkas bort.
Är så himla less på att se alla kläder jag inte använder.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vilka fina. Vart har du hittat dom ? :)

2013-11-17 @ 23:10:45
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0