Smyger igång

 
 
Ända sedan den dagen jag fick veta att Dylan låg i magen och även innan så har jag varit så träningssugen.
Ni vet att bara köra skiten ur sig varje gång och efter allt kämpande få en fin kropp.
Jag hade då tänkt träna igenom graviditeten men tack vare den tidiga foglossningen så fick jag bli soffpotatis.
Egentligen borde jag kanske inte träna nu heller, läste på 1177 tror jag att man gärna kunde vänta iaf fyra månader innan man började.
Eftersom mitt träningssug inte minskat något alls utan är aspepp på att börja igen så kunde jag inte hålla mig så länge.
Hade tänkt vänta till efterkontrollen och prata lite med BM om det, men ska inte dit förns i December.
 
Nåväl, idag drog jag igång lite försiktigt.
Så lite vett finns det innanför detta pannben också.
Älskar att löpbandet har inbyggda högtalare så man kan koppla in telefonen och pumpa hög musik.
Spellistan "spring för livet" är den bästa musiken att träna till.
Tog en promenad på bandet, lugn uppvärmning i några minuter och sedan en lite raskare promenad som fick avslutas med 1 min jogging.
Skulle göra lite armhävningar och sedan plankan, hann bara med plankan så tar mer träning ikväll.
 
Än känns det bra så känns det lika imorgon så blir det samma visa.
Jag hade tänkt mig att jag skulle klara kanske fem sekunder när jag gjorde plankan.
Snacka om att jag blev förvånad över mina 43 sekunder!!
Då har jag inte tränat på lite mer än ett år och haft en graviditet imellan.
Så nu får tiden bara bli bättre och ska aldrig få sämre än 43 framöver.
 
 
 
Där har vi utgångsläget för hyddan, nu kan det bara bli bättre!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0