Slut på veckan



Tänkte mest bara göra ett inlägg och visa att jag lever. 
Har varit upptagen med livet och inte ägnat tid åt datorn. 

För tjugonde gången är jag förkyld igen, den här kroppen verkar ha glömt bort vad frisk är. 
Det som är trögast är att vardagen måste rulla på som vanligt, mat ska serveras åt alla, det ska städas och lekas. 
Är helt slut när Dennis kommer hem från jobb men så kan det vara. 
Jag hoppas verkligen att jag kan gå vara frisk en längre tid efter detta. 

Ikväll är familjen samlad i soffan. 
Dylan sover i min famn medan vi andra har ätit morötter, gurka, dipp och nötter. 
En lugn och skön kväll med andra ord. 
Just det, Idol på tvn också. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0