New in baby

 
 
Igår tog jag mig för att åka ut till Birsta med Dylan efter vi ätit lunch.
Hade tänkt göra lite ärenden på Birsta city och sedan gå till IKEA.
Däremot var hela Sundsvall också där, vilket bidrog till massor av folk i butikerna och jag med min barnvagn kände mig smått i vägen.
Så jag kunde inte riktigt få allt gjort som jag ville och IKEA blev aldrig av då det vräkte ner regn när jag tänkte gå dit.
Jag är iaf nöjd med dagen och kunde bocka av en del saker på listan.
 
Jag skulle bland annat ha en tomtedress, skelettkläder och en body till Dylan.
Lyckades hitta allt men blev lite osäker på tomtekläderna.
Köpte i 62, men eftersom han redan börjat smyganvända det på bodys så kanske denna blir liten på julafton, vad vet jag.
Ska iaf prova den senare och sedan ta beslut.
Det börjar även närma sig julkort så något måste ju ungen ha på kortet.
 
När Elliott var ca 3 månader gjorde vi en gipsavgjutning på hans händer och fötter.
Självklart ska vi göra samma med Dylan så jag köpte hem ett likadant kit till han som vi hade med Elliott.
Köpte även hem små bokstäver som får pryda ramen, kan visa er när allt är klart.
Tror jag ska göra en med deras händer på samma och fötter på en annan, i den storlek de är nu.
Har ändå tre ramar som ska nyttjas.
 
 
 
 
Imorgon ska vi på kalas hos min mamma som fyller år.
Då ska både Elliott och Dylan få vara skelett.
Synd bara att Elliotts skelettröja är glömd på dagis, han ska få en annan dräkt som vi köpte för ett tag sedan,
dock skiljer den sig lite från Dylans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0