Mycket men lite



Igår drog jag ner på stan helt solo & spelade hög musik i lurarna. 
Elliott har nu vuxit ur dom flesta kläderna i 104.
Alla byxor är för kort och de flesta tröjorna är kort.
Fick med en liten bas hem, mest byxor då det är största behovet. 
Även strumpor, då dem är för liten. 

Gick i samma veva och skulle boka tid för tatuering. 
Tråkigt nog blir det nästa år, men det är värt väntan. 
Har ett motiv klart och sen är jag sååå sugen på ett annat men vet inte om det är dumt och kan "skada" i framtida jobb då det är på handen. 
Stort beslut så ska verkligen tänka igenom det. 

Sen fick jag skynda hem då Dennis skulle iväg och jobba. 
Hämtade hem busungen på dagis, tvättade, duschade & tvättade håret på han, käka middag och sen tog jag en kopp av den nya glöggen vi köpte hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0