Julkort del II

 
 
Det blev inget mer fotande igår utan jag tog det idag istället.
Kände inte riktigt för att jävlas med det så mycket på en och samma dag.
Jag ställde lite smått in mig på en kamp, kommer Elliott gå med på det jag vill och kommer Dylan tycka det är "roligt" att ligga nöjd i en lite konstig position?
 
Tror att jag triggade upp mig för mycket, allt gick som på räls.
Eller ja, de första korten ville Elliott släppa lös och gjorde alla möjliga ljud och grimaser.
Jag tror faktiskt att ett av de korten kan bli årets kort, det känns så skönt med dessa spontana kort där han faktiskt är som han är.
Inte där han sitter stelt och ska kolla in i kameran och le (det är ändå omöjligt att få han att le på beställning).
Jag fick även ha ljuslykta, tomte och gran där jag ville utan att han ens rörde dem.
Utan han skyndade sig att sitta på filten och ropade "lägg han här" och klappade sig på benet, det var alltså Dylan som skulle skynda sig dit.
Elliott tog eget initiativ att dem skulle ha tomteluvan också, inte mig emot då han är allt annat är nyklippt.
 
 
Bjuder på en glad Elliott som fick göra en grimas och en nöjd Dylan som är tillåten att ligga i knät.
Skulle tippa på att det var fel dag för foto igår, man är ju inte alltid på humör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0