Det här med julkort

 
 
Tänkte vara ute i god tid med att ha julkorten klar i år.
Svidade om på barnen så vi fick två tomtenissar och sen fram med filt, julgran, tomte och ljuslykta.
Jag placerade ut barnen där jag tyckte det var fint, men..
Elliott ställde sakerna där han tyckte de skulle vara och jag ändrade tillbaka, vi hade lite delade meningar om vad som skulle se bra ut på kortet.
Ljuslyktan fick inte ens vara med!!?
 
La Dylan i hans knä och det var inte så kul.
"Mamma, det är ganska så tungt" sa han och tröck lite försiktigt bort han, haha.
När jag sa att det blir väl fint med han i knät, sa han igen att det var ganska så tungt.
Därefter togs detta kort.
Så jag är klar för i år, det här är bästa kortet.
En sur Elliott som måste ha lillebror i knät OCH gå med på hur jag vill ha sakerna placerad.
Dylan ligger och är lite missnöjd efter att ha blivit avvisad från knät.
 
Nej.
Så fort Dylan vaknat upp från sin sömn ska jag minsann på't igen.
Julkortet ska bli perfa och det ska bli av idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Haha, det är inte lätt med att fota barn. Jag har också gjort några tappra försök till julkort iaf i två jular nu men utan resultat. Inga julkort blev det då ungen rev hela "Jul studion" jag hade byggt upp och inte vill ha luva och drog och slet i allt, haha. Vet inte om jag ska göra ett nytt försök i år eller om vi helt enkelt skippar det här med julkort.... för alltid! Haha.

Svar: Haha nej inte är det lätt, men så kul. Vi har lyckats bra med kort varje år. Första året satt han vara, andra året tog vi fram julgranskulor på en filt som han fick leka med och förra året fick han en lykta och en tomte. Tomten lekte han med men då blev det rätt naturligt och fint. Får se hur detta år blir. Ska göra ett nytt försök imorgon. Det svåraste nu är nästan att få honom att le. Det är ett helt projekt! :')
Frida W

2013-11-07 @ 19:43:29
URL: http://Eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0