Gardin till barnrum

 
 
Nu får jag skämmas, vi har inte haft en gardin på Elliotts rum sen vi flyttade hit.
Nu har vi bott här i tre år, TRE år!
Pinigt jag vet, men jag har verkligen inte hittat en gardin som jag gillar.
 
Har många gånger tänkt att jag ska köpa tyg och sy en gardin själv.
Däremot så har jag aldrig tagit mig tillräckligt med tid för det, och de gånger jag kollat lite snabbt i tygaffären så är det ingen som jag fastnat för.
Det jag vet är att han inte ska få ha längder, det är på tok för roligt att vira in sig i dem då han ofta gör det i både vardagsrum och vårat sovrum.
 
Nåväl, jag har iaf hittat en gardin som jag tycker är riktigt fin och föll för på en gång.
Vet däremot inte om det kanske kan bli lite väl mörk.
Skulle jag nu köpa denna så måste jag sy om dem, så det inte blir några längder, vilket betyder att jag behöver köpa två för att de ska täcka hela gardinstången på hans rum.
Mycket tyg till spillo.
Jag får nog grunna lite till.
Ska väl åtminstonde ge pojken en julgardin till en början.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Dela en på mitten om du vill ha en kappa eller om du kapar två och får mycket tyg över så gör kuddar till sängen eller något :) Bara ett tips jag kom och tänka på när jag läste :)

Svar: Jag funderade faktiskt på det, får se hur jag gör:)
Frida W

2013-11-20 @ 18:49:18
URL: http://Eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0