Tills vidare

 
 
Jag har så mycket småsaker jag vill ändra på här hemma för att det ska kännas bättre.
Älskar att "förnya" genom att bara byta plats på vissa saker, då syns dem på ett helt annat sätt.
Den där tavellisten som stått tom i säkert 6 månader fick för någon vecka sedan lite provosoriska prylar på sig.
Lite värmeljus, småtavlor, ljuslyktor och en växt.
Idag fick det mesta flytta bort från den hyllan och upp åkte tre bilder på Elliott när han var knappt 2,5 år.
Det är också en tills vidare lösning då jag beställt en canvastavla i 70x100 som ska få sitta på den där väggen.
 
När jag letade efter korten på Elliott hittade jag en annan bild som jag ramat in.
Tog den när jag fotade åt Club Deströyer på Nordfest, sångaren i Satyricon.
Jag ska även ha en till bild från Club Deströyer men på sångaren i witchcraft.
Ska nog ta och leta fram dem och köpa nya ramar.
Iaf, bilden på sångaren i Satyricon hamnade i hallen, också tills vidare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0