Fars dag

 
 
Imorgon är det inget mindre än fars dag.
Vet att många har olika åsikter om den dagen, att det bland annat är fjantigt att mammor och pappor ska ha en egen dag.
Jag tycker det är hemskt fint, för även om man älskar sina föräldrar lika mycket varje dag så tycker jag de förtjänar en helt egen dag där man verkligen får visa sin uppskattning.
Då kan jag tycka det är töntigare att vi har semeldagen, våffeldagen och kanelbullens dag för att nämna tre.
 
När vi var liten så köpte vi hem en bakelse var och fikade, sen kunde pappa få någon litet som mamma fixat.
Idag så är det väldigt lika.
Här hemma får Dennis en present från barnen (barnet när vi bara hade E) och sen en god middag och efterrätt.
Jag firar pappa nästan som om det var han födelsedag, jag älskar verkligen min pappa och han har gjort så himla mycket för mig genom livet.
Han och jag är så himla lika och har alltid gillat samma grejor när det gäller sport mm, så vi har tränat mycket ihop och haft väldigt kul.
Det är inte förns jag blev vuxen som jag kom närmare mamma.
Varje år får han iaf en present och det brukar vara något lite finare.
Brukar ni fira eran pappa och har ni något speciellt som ni alltid gör?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0