Beroende

 
 
För någon dag sedan tänkte jag visa ett spel på datorn för Elliott.
Tanken var att an skulle spela medan jag höll på att städa och fixa med middagen i lugn och ro.
Visst, han spelade och tyckte väl inte att det var det bästa som hänt kanske.
Jag däremot, jag är fast!
Ända sedan jag visade han spelet har jag suttit här.
 
Igår skulle jag och Dennis fixa Elliott för sängen, kvällsfika, borsta tänder och på med pyjamas.
Jag smet lite snyggt iväg och satt mig vid datorn, för att spela detta!!
Nästan så man får skämmas.
Kände mig hemskt skyldig när Dennis kom på mig.
 
Idag skulle jag dammsuga och städa lite medan Dylan långsover.
Han har nu sovit i lite mer än 2h och jag har knappt städat och inte ens hunnit tänka tanken på att ta fram dammsugaren.
Dennis kommer hem från jobbet om kanske 15 min så nu ska jag panikstäda så han inte förstår att jag suttit här.
Jag måste på rehab snart.
 
 
 Har ni provat detta?
Tror spelet heter Bitch, annars kan ni googla 'Bitch spel' eller 'bubble shooter'.
Så ses vi kanske i träsket.
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

HAHA åååå det där har jag också fastnat för. Spelar så fort jag får en lucka och ingen ser på jobbet. Haha! Hoppas vi får rum bredvid varann på rehab :)

2013-11-28 @ 08:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0