Att ha på fötterna

 
 
Lördag kom med stormsteg och det betyder inget mindra än julfest ikväll.
Paniken över kläder har lagt sig då det slutade som jag trodde, svarta stuprörsjeans och en svart t-shirt.
Får vi se om jag hittar någon cardigan att ha till det, blir förmodligen mörkgrå eller vinröd.
Hör och häpna, jag äger ingen svart cardigan utan bada hoodies.
 
Nu till nästa problem, skor!
Jag står i valet och kvalet mellan två stycken.
Båda två är väldigt jag, i två olika stilar så jag kan inte bestämma mig.
Båda passar bra till kläderna, de är bekväm och lätt att gå i så där blir jag inte heller hjälpt.
Så, platåconverse eller boots med nitar?
 
 
 
Boots är alltid boots, passar jämt.
Dock kan det vara roligt med något vitt i min svarta färgskala på kläder.
Hjälp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0