Wanties inför sommaren

 
 
Att jag kommer gå i bekväma kläder denna sommar insåg jag för ett bra tag sedan.
Däremot börjar det nästan bli dags att gå på jakt om man inte ska bli utan då alla verkar vara ute i sån himla god tid.
Långklänningar känns som ett bra alternativ och jag har letat ett bra tag utan att riktigt fastna helt för någon.
Klänningarna på bilden ser rätt fin ut och känns som dom passar min stil, hoppas bara de finns i butik så man kan gå och prova och se dom irl.

Är lite kluven när det gäller färg.
Jag älskar svart och köper i stort sätt alltid svarta kläder, men det skulle kanske vara fint med en mintgrön också.
Kanske slutar det med att jag köper båda, beroende på passform, hur dom ser ut i butik och hur de faktiskt ser ut på mig.
Alla dessa beslut.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Superfina båda två! :D

/bäst att skriva att det är från Anna Bergström då jag har en tendens att bli anonym här ;)

2013-05-21 @ 21:54:11
URL: http://annnamarieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0