Vilken dag



Efter två lärorika men intensiva dagar i Stockholm med utbildningar från morgon till kväll var mitt huvud och kropp helt slut.
Det var länge sedan jag hade sån hemlängtan som då.

Idag var jag tack och lov ledig och mina grabbar gav mig sovmorgon till halv elva.
Minns inte sist jag sov så länge, men antar att kroppen var körd ner till noll så det behövdes.
Efter lunch gick vi ut med grannflickan och blåste bubblor, cyklade, lekte med vatten och sprang runt.
Avslutade med lite lek uppe hos dom innan vi gick hem för att äta middag.

Nu är jag röd som en kräfta och bänkad i soffan innan det är dags att sova och ladda upp för en helg med jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0