Sommardag

 
 
I lördags beslutade vi oss för att äta hos mina föräldrar och min bror kom ut efter jobbet.
Då bestämde vi även att mamma fick fira sin morsdag dagen innan, så både Jag och Rikard kunde vara med.
En flaska rosé och lite belgiskt tryffel fick hon, och det uppskattades mycket mer än en blomma.
Det var lite roligare att ge än en blomma också.
 
I söndags var det morsdag för min del och Elliott (Dennis) hade fixat en perfekt liten present.
Utöver presenten så fick jag ett glas iste (istället för att öppna en hel flaska alkoholfritt vin på två personer), passade perfekt i den värmen.
Annars lagade vi en god middag och bara tog det lugnt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0