Vårkänslor

 
 
Idag har jag haft riktigt mycket vårkänslor i kroppen.
Solen skiner och det är helt perfekt temperatur ute, så himla underbart.
Jag och Elliott ska snart klä på oss och ge oss ut igen.
För tillfället ligger han och sover då han var helt slut.
Det här med egentid mitt på dagen är jag inte så van vid och har egentligen inte gjort något alls med den.
 
Jag har missar två avsnitt från Masterchef Australia så jag har suttit och kollat på repriser.
Blev lite sugen på fika så dukade fram det som finns på bilden nedan som smakade fantastiskt gott.
Jag har inte ätit smörgåsrån sen Elliott var väldigt liten och även om dessa ska vara till kvällens ostbricka så nallade jag fyra stycken.
 
Nu i efterhand kom jag precis på att det fanns mycket saker att göra med tiden som jag bara suttit bort.
Har en sak som ska fixas på datorn och den måste vara klar relativt snart, jag kanske kan ta mig lite tid senare och sitta vid datorn igen.
Nu ska jag gå och väcka lilla marängen så vi kan njuta av solen innan klockan blir för mycket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0