Shopping

 
 
Idag blev det en halvdag med min pappa som enbart innehöll shopping av alla dess slag.
Han lämnade in bilen på service kvart över nio och sedan efter en fika stod vi på låset och väntade på att Usport skulle öppna.
Har inte varit dit något sedan dom hade 50% så jag hoppades att det inte skulle vara alltför utplockat.
 
Jag blev riktigt förvånad när vi väl kom kom, det fanns ju endå en hel del grejor kvar.
Jag fick med allt utom en sak hem, så det ger jag en stor tumme upp!
En vårjacka hade varit trevligt, med alla som jag gillade fanns i S och XS och det fungerar inte.
 
 
 
 
Nya jobbskor från karhu till mig, Hummelskor till Elliott samt en anorak från Vossatassar.
Sen fick marängen två par fingervantar, cykelhjälm, två set med regnkläder från Helly Hansen och Vossatassar, två par galonvantar från Vossatassar och gummistövlar från Kamik (XXL).
Jag och Dennis fick en mattermos.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Var det bra rea där? Man kanske skulle ha vart dit en sväng :)

2013-03-20 @ 15:21:26
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: Eleni

Vet du hur länge till dom kommer att ha öppet? Får se om vi hinner med en sväng. Att köpa nedsatta varor är ju aldrig fel ;D

2013-03-21 @ 20:55:12
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0