Då och nu i v.18

 
 
Snodde ihop en liten jämförelse på magen med Elliott och med denna bebis i samma vecka.
Bilderna är tagen från två olika vinklar, men det får duga.
På tal om bebisen.
Häromdagen slog det mig bara, att det är en pojke i magen och natten till idag drömde jag att jag födde en dotter.
Min mamma tror det är en tjej och en arbetskollega tror också det är en tjej.
Blir spännande att se vad som gömmer sig där inne.
 
 
Jag blev lite fåfäng och redigerade bort mina bristningar på den nya gravidmagen.
Även om dom har bleknat sjukt mycket så gillar jag inte att se dom.
Det sägs att det ska vara bra självterapi att visa dom, så kanske nästa gång.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad fin du är !

2013-03-31 @ 22:21:37
URL: http://emiliejohansson.blogg.se
Postat av: Eleni

Jag vill nog också tro att det är en tjej. Mest för att det skulle vara kul att få en av varje :) Säger jag, haha. Men jag skulle iaf tycka det var kul med en av varje även om det absolut inte spelar någon roll :)

2013-03-31 @ 22:37:38
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: Anonym

Min första tanke var faktiskt att det är en tjej:)

2013-04-01 @ 16:54:36
Postat av: Anonym

Men varför blev jag anonym?! & förresten är jag djupt besviken att du tänker vara nykter på återträffen nu:( :P

2013-04-01 @ 16:56:30
Postat av: Issa

Fina magen :) jag tror också att det är en tjej :)

2013-04-02 @ 08:51:52
Postat av: Malla

Det är ju en tjej såklart! En liten sockertopp :D

2013-04-02 @ 09:20:52
URL: http://mallaballa.blogg.se
Postat av: Malin S

Så fin vännen! :D är så sjukt glad för er skull! <3

2013-04-04 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0