V.28

 
 
Med inte lika snabba steg är vi inne i v.28 och det känns riktigt skönt.
Har haft fullt upp med jobb och den här kroppen har tagit sån stryk att jag önskar mina papper blir klar snart på FK och att de kommer med bra besked.
Har skickat in papper om havandeskapspenning pga av jobbet, så om allt går som det ska får jag snart gå hem.
 
Här kommer iaf veckans mage och denna gång har jag gjort en jämförelse med Elliott i samma vecka.
Det känns verkligen som två helt olika magar, jag tycker att fram tills nu så har dom annars varit relativt lika.
Och hörrni, nu är vi nere på två siffror, det är bara 90 dagar kvar till BF.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men guud så fort det går!!! Jag fattar inte än! : )

2013-06-05 @ 14:09:34
URL: http://mallaballa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0