Helgen

 
 
Jag känner mig nästan förtfarande hög av glädje efter den här helgen.
Den har verkligen varit helt underbar och väldigt utmattande, skulle inte byta ut något.
För oss startade den redan på fredagen då alla tre var ledig, det händer aldrig på en vardag, även om den nu var röddag.
Vi drog iväg rätt tidigt till mina föräldrar där vi åt en god midsommarlunch, jag tröck i mig hemmagjord sill, egenrökt lax och ägghalvor med majonäs & räkor så det nästan stod ut genom öronen.
Hade det inte varit för att jag var gravid hade jag säkert haft lika stor kula pga maten.
 
Därefter gick vi till hembyggdsgården där det stog midsommardans på schemat.
Jag trodde Elliott skulle dansa och sjunga tills allt var slut, men istället hade dom en ca 5m hög uppblåsbar rutschkana till alla barnen, så där stod vi och hängde hela tiden.
Inte mig emot, huvudsaken Elliott hade roligt och det tror jag inte någon missade att han hade.
Efter ca 30 åk lyckades vi locka med han hem med hjälp av fika i form av jordgubbstårta.
 
Efter fikat så var det dags att bada i poolen och där stannade han tills det blev middag.
Var knappt så vi lyckades få i han mat innan han hoppade ner i poolen igen.
Nattningen var däremot inga problem, han var så trött och slut efter allt så han somnade innan vi ens fick i honom vällingen.
 
Det var väl den kortaste summeringen jag fick till utan att utelämna alltför mycket åt oss.
Hoppas ni haft en bra midsommar och helg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0