V.32

 
 
Då har vi tisdag igen, vilket betyder ny vecka för oss.
Vi trampar nu in i v.32 och nu börjar det kännas mer och mer att det är nära, även om det är ett tag kvar.
Hjärnkontoret har börjat snurra igång att vi ska dubbelkolla vagnen att vi har luft i alla däck och vart vi har mjuklift mm.
Spjälsängen står redan i lägenheten, den ska dock monteras ihop på nytt, ny huvudkudde måste köpas och sen ska bebisen få sitt egna nya bäddset så det blir lite nytt iaf.
Jag har fortfarande bara köpt ett sett till honom, det trodde jag nästan inte om mig själv.
 
Jag mår iaf bra, känner mig både trött och pigg på samma gång.
Tröttheten har å andra sidan kommit i takt med värmen, så förmodligen hänger det ihop.
Jag har börjar samla på mig lite vätska i fötterna, det märks på vissa skor att dom är lite snävare och jag får tydligare märken efter strumpor och snörningen på skor.
Foglossningen är lika jävlig som vanligt, men med lite mer vila hoppas jag att det ska bli bättre.
Ja, hoppas kan man iaf göra så ni får gärna hålla tummarna med mig.
 
 
Magen idag v.32 (31+0)
En till jämförelse i samma vecka.
Olika form på magen men i övrigt tycker jag dom ser ut att vara rätt lika i storleken.
 
---
 
Måste bara få dela med mig at denna bilden som vi också tog idag.
Elliott ville vara med på kort så jag sa att han kunde ju krama och pussa bebisen.
Sagt och gjort, så jäkla söt så man vill äta upp han!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0