Tillbaka i vardagen

 
 
Idag var första dagen vi var tillbaka i vardagen.
Dennis & min semester är slut, så Dennis var tillbaka på jobbet innan vi ens vaknade idag.
Elliott skulle tillbaka till förskolan efter 4 veckor på hemmaplan och jag skulle bara vara hemma.
Min sjukskrivning gick igenom under min semester (tack och lov!) så nu är det viloläge som gäller.
Det känns så himla skönt att få vara hemma och bara vila kroppen och pyssla lite inför bebisens ankomst.
Men det känns på samma gång lite tråkigt, jag tappar helt den sociala biten som jobbet gav.
 
Nåväl, jag kommer nog trivas bra hemma, det är ju inte alltför långt kvar ändå.
Jag hade egentligen planer på att måla om en massa möbler här hemma, men jag tänkte börja med det viktigaste.
Skruva ihop spjälsängen, tvätta av bebiskläder i minsta storlekarna, skruva ihop en ny byrå där kläderna ska ligga, tvätta sängkläder, ta fram madrass, täcke, kudde och bädda.
Sen om orken finns ska jag måla.
 
 Blåklockor fotad ute i stugan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag lovar att det var helt underbart :) men är du på stranden nån gång kan du ju ligga på magen. Bara gräva en grop i sanden :) så gjorde jag när vi var i Egypten ;)

2013-07-30 @ 11:02:56
URL: http://michaelamahler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0