Svarta tippar

 
 
Hade lite ont om tid igår, så gjorde det enkelt för mig.
Fick bli en variant på fransk manikyr.
Svarta tippar med det gula glittret på.
Dock så försvann lite av glöden mot det svarta, skulle tippa på att det blir mer skrikigt på en ljusare bas.
Vilket som så känns detta helt okej, men stannar nog inte länge till.
 
Jag har lyckats samla på mig så himla mycket inspiration de senaste dagarna.
Ska sticka iväg nu och se om jag kan hitta lite saker som jag är ute efter för att få till något.
Blev inte stan idag, kroppen behöver mer till att återhämta sig, så jag ska söka lyckan på ica maxi som faktiskt har sjukt mycket grejor.
 
 
Svart: Orly 
Glitter: Depend No.328
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0