Helgen

 
 
Ännu en helg har passerat och ännu en helg har varit helt perfekt.
Strax efter lunch i fredags åkte Jag, Dennis och Elliott ut till stugan för att spendera hela helgen där.
På kvällen kom min mormor och moster ut och vi hade en trevlig kväll med dom, kvällen avslutades i sängen framför arrested development för min och Dennis del.
 
På lördagen kom min mor och far ut på morgonen så vi alla kunde äta lunch ute tillsammans.
Därefter blev det lite kaffe, en massa surr och bad i havet för marängen.
Mest av allt lekte han på stranden, körde båtar och grävde för kung och fosterland.
Vi andra njöt mycket i solen och i skuggan.
Innan middagen åkte vi för att hämta min bror och därefter drog vi fram båda grillarna, fixade världens godaste potatissallad och alla njöt av maten.
 
På lördagkväll blåste det upp rejält och kom lite regn.
Så efter vi lagt Elliott möttes vi alla upp i stugan och spelade lite kort, åt godis och drack gott.
Som vanligt spårar våra kvällar ur med konstiga osammanhängande meningar och en massa skratt.
En helt perfekt kväll med andra ord, åå vad jag älskar min familj!
 
Söndagen bjöd på en lugn morgon utomhus.
Vi åt blåbär, smultron, klättrade på stora stenar, kastade sten i vattnet och en liten promenad för min mamma och marängen.
Dennis drog upp fyra aborrar som Elliott blev eld och lågor över.
Han visade upp dem för alla och klappade fiskarna, var eld och lågar helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0