Gatufesten -13

 
 
Klockan tolv stod Jag, Dennis, Elliott och Rikard nere på torget och åt lunch.
Det blev ett självklart val för min del, langos!
Det är en av alla höjdpunkter när det är gatufest.
 
Dagen skulle få bli Elliotts hade vi tänkt, främst skulle vi åka karusell och sen blev det lite gott att dricka, dyra heliumballonger (helt sjukt att dom kostar 100 kr).
Å andra sidan så är GF en gång om året och det kändes väldigt självklart att han skulle få ha roligt vare sig det handlade om en ballong eller något annat.
Dennis fick sin lunch sist så under tiden han åt gick Jag, Rikard och Elliott till tivolit och Rikard fick åka berg-och dalbana med lilleman.
Därefter var det bilar som stod i fokus, dom kunde han åka själv så det var skönt då det inte behövdes dubbelbiljetter.
Jag är barnsligt förtjust i karuseller så det var jobbigt att bara stå och kolla på, nästa år ska jag åka varvelvinden minst fem gånger och allt annat som snurrar och åker fort, hoppas att min bror vill åka med mig annars måste jag hitta en karusellkompis.
 
Lämnar ett litet bildregn från idag så det inte blir för mycket text.
 
 
Elliott i karusellerna, ballongen(!!), Slayer som inte visste hur hon skulle bete sig mot ballongen, Marängen äter hemmagjord glass, Jag, lite munkar som fick följa med hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0