Frukost x3

 
 
Jag är en stor frukostälskare, utan frukost fungerar jag inte på något plan.
En rejäl frukost måste det vara, är alltid jätte hungrig på morgonen så äter jag för lite kan det ta typ en timme innan jag är hungrig på nytt och då "förstörs" hela dagens mattider.
Japp ni läste rätt, jag har mattider och är noga med att äta på rätt tid så jag inte äter för tätt eller för långt mellan gångerna.
Någon mer läsare som kanske är likadan?
 
Matbilder är väldigt uttjatat, men jag kan inte hjälpas att inspireras av andras mat.
Så därför kommer tre frukostar från de senaste dagarna, så kanske någon där ute får lite nya tips.
 
 
 
 
1, Naturell yoghurt, jordgubbar, ananas, nektarin och vindruvor.
2, Surdegsknäcke, majonäs, ägg m. en nypa salt, passionsfrukt och en kopp kaffe.
3, Naturell yoghurt, äpple, päron, vindruvor och passionsfrukt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0