Av med håret

 
 
Idag sa vi välkommen till v.35 och det firade vi med att åka till frisören.
Elliott fick bli av med sin beatelsfrisyr och jag tog bort löshåret.
Marängen blev så himla fin och han ser så stor ut, tänk vad en ny frisyr kan göra.
Jag känner mig också nöjd, lite ovant med kortare hår och det är absolut inte lika tjockt som när man hade löshåret.
 
Jag tog iaf beslutet att inte sätta tillbaka det än.
Nu får mitt hår vila lite och sen får vi se vad vi får för barn, om jag kan sätta tillbaka det relativt snart.
Minns att det kunde bli några snabbduschar som inte alltid kunde ta 30 min utan dom fick ta 5 min ibland.
Så nu ska jag bara vänja mig lite till.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0