Som ett brev på posten

 

Imorse kom sötman av träningsvärk som en käftsmäll.

Vilken otroligt skön känsla det är, var ett tag sedan jag fick känna av den.

Då vet man att man har pressat kroppen lite, men istället för att köra samma pass idag (som jag hade tänkt) blev det en liten promenad pga av trötthet.

 

På eftermiddagen var jag föresten ut till Usport för att kolla in rean igen.

Sist hittade jag ett par byxor som jag köpte utan att testa och dom visade sig vara för stor i midja och ben, främst knän, vader och ankel så dom vill gärna glida ner men jag ska sätta in ett snöre så jag kan knyta dom.

Iaf då, hittade ett linne idag som också fick följa med och det satt som en smäck.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0