Leka ute

 

Idag är det så himla fint väder ute, sol och +1°c, helt perfekt att åka snowracer och utelek.

Istället sitter vi här inne, jag är inte riktigt frisk än och Elliott har också blivit sjuk.

Om vi har ork senare på eftermiddagen så går vi nog ut en stund för att få lite frisk luft.

 

Idag är för övrigt min lediga dag innan resten av veckan präglas av jobb.

Vi får dock se hur det blir med det, om marängen blir bättre eller ej.

Han blev dålig redan i lördags så det borde gå åt rätt håll med hans sjuka snart då han slapp min äckliga förkyldning.

 

Jag tänkte ta mig för och baka lite senare idag, för att ta med till mina kollegor imorgon.

Vi har avdelningsmöte innan vi öppnar så tänkte vara med på det och stanna någon timme innan jag ska hem och byta av Dennis så han kan jobba och jag vila med marängen.

Tänkte baka något så sliskigt som kladdkaka med polly och nougatbitar i, hoppas att den kombon blir bra.

Får nog vispa lite grädde imorgon bitti, för att ta bort lite av det sliskiga.

 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan klockan blir för mycket.

Hoppas ni fått en bra start på veckan och ni som är ledig, gå ut och njut av vädret!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0