Tiden går

 
 
Tänk vad tiden går fort, vi har redan 2013 och om inte alltför lång stund är det mars, mars!!
Livet rullar på och dagarna går så fort att man hinner knappt uppfatta dagen när det är dags för en ny.
Jag tror nästan detta år har gått snabbast av alla, säger man så varje år?
 
På tal om att tiden går fort så fyller snart vår älskade maräng tre år, tre jävla år.
Hur är det möjligt!?
Vissa dagar känns det så självklart att han ska bli tre och andra så får jag panik och undrar hur det gått så fort.
Har vi dokumenterat ordentligt?
Skrivit upp allt roligt han sagt och gjort, blev det något kort den julen, den där födelsedagen, hur var det med första sommaren och den första semestern?
 
Det är redan på söndag som han fyller år och jag hade inte ett vettigt kort till tidningen.
Så när vi kom hem från dagis åt vi middag och sedan var det dags att ta kort.
Det var nästan lättare sagt än gjort.
Han satt sig snällt på golvet och log sådär gulligt som bara han kan, men att göra sig till på korten var nog roligast och sen ville han såklart se varenda kort när jag tagit ett för att fnissa lite.
 
3-års kalaset får vänta till ännu nästa helg när både Jag och Dennis är ledig.
Ingen av oss vill missa den viktigaste födelsedagen på året och nu får vi bättre tid att förbereda och planera med vad vi ska bjuda på och hur vi ska duka så alla får plats.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0